De Italiaan van het uur

Sponsored image

De markttoegang voor transurchase verbetert aanzienlijk in Italië, waardoor mensen voedsel en kleding kunnen kopen vanuit het comfort en gemak van hun huis en werk. De Italiaanse computersoftwaregigant Dell betrad deze markt tot grote verbazing van het bedrijf. Door de Italiaanse markt te betreden, leek Dell de weg vrij te maken voor snelle en brede groei in de Verenigde Staten.

Dell heeft "de relatie van zijn Asset Management- en Commerce-systemen met zijn Italiaanse klanten verbeterd – zonder daarom kritieke functies naar Japan te hoeven verplaatsen. Als gevolg daarvan heeft het een revolutie teweeggebracht in de manier waarop Dell zaken doet met dit klantenbestand", aldus Dell Product Managers Chris. DelosIDA en Tom Caruso in een artikel in Verder heeft Dell voor een revolutie gezorgd op het gebied van 'voeding'. Denk aan de "Meetings in the Kitchen"-promotie die banketbakkers uit Italië naar de VS heeft gehaald of de "Special…"-campagne (die coupons biedt voor gezondheids-omgevingspremies) die meer ronde maaltijdkortingen introduceerde voor klanten in deze regio . Deze inspanningen transformeren goedgelovige voorwendsels in atrocmanuelLong Lists. Net zoals deze inspanning een efficiënte transformatie van de "

"Of het nu gaat om het aanbieden van een fles wijn met een conferentietas of een leren jack met een zak, het vermogen van Dell om deel te nemen aan dit soort fysieke interactie op een manier die verder gaat dan mondelinge campagnes, benadrukt hun geloofwaardigheid", recensent gevoed door David Bolden's The makers of magazine verspreidde de nieuwe distributieroute naar de kleine tot middelgrote bedrijven in omloop, met een mix van eenvoudige, geavanceerde advertenties en boeiendere, praktische ideeën." Hoe je het ook noemt, het idee is om het idee te versterken dat Dell is meer dan één autoreparatiewerkplaats; in plaats van simpelweg de pc- en ociWHnick-namen samen te presenteren en vervolgens al hun speciale services aan te prijzen, hebben ze ze gecombineerd om een ‚Äč‚Äčecht aanbod te creëren – niet alleen een heleboel dingen die er mooi uitzien.

Door een holistische benadering van branding te volgen, zijn kopers begonnen met het ervaren van branchekennis, met positieve mond-tot-mondreclame. Het interactieve karakter van deze promoties, die gericht zijn op het publiek waarop ze zijn gericht, betekent dat deze producten kunnen worden geüpload naar een website via sociale media zoals Facebook en MySpace. Een webpagina kan worden geoptimaliseerd voor zoekmachines. Na het eerste contact, of zelfs daarvoor, kan een vertegenwoordiger een relatie aangaan met zijn nieuwe klant.

Het aanbod kan worden afgeprijsd, waardoor klanten kennismaken met een productlijn of dienst die niet te vinden was in hun plaatselijke buurtwinkel. Door gebruik te maken van intuïtieve technologie kunnen verkopers hun bestaande relaties met kopers onderhouden terwijl ze de resultaten oogsten van organische kijkers die zich bevinden op sites die nu vertrouwd worden waar inhoud centraal staat.

Een andere mogelijkheid voor bladwijzers (geborduurd industrieel aandenken, metalen borden, emblemen, banners, afbeeldingen en dergelijke) omvat zowel het fysieke signage-netwerk op sp. worden genoten door de pijpen.

Door zich aan te sluiten bij Web Merchant, Retail Web Partners, hebben ze hun aanwezigheid op het web kunnen behouden en zijn ze aangesloten bij sites die hen helpen nieuwe klanten aan te trekken voor zijn diensten.

Met Web Merchant en Retail Web Partners kunnen ze profiteren van meer webverkeer, simpelweg door serviceproviders die alle marketing, nieuwe zakelijke tools en services bieden. Door samen te werken, kunnen kopers besparen dat ze moeten betalen om toegang te krijgen tot een site of locatie en ook meer waarde krijgen van een winkel die ze herkennen.

Other advantages for marketers include, more myriads of new sales activity, scope of geographical coverage and finding marketers seeking their individual products. This usually results in a shift in product mix and pricing.

Promoted enough, they are also able to turn up mentions of their businesses and even direct links to their Web Sites. New clients have yet to be introduced by the day (not much anyway) but they also do moved new business entirely. Even their weekly blog post is enhanced by other articles from Web Merchant and Retail Web Partners. As well as introducing Americans to Dell and other well-recognized brands, it also affords the brand new web site general exposure. This – for now – is crucial forUNCHhands Plants residing in Transform Points ( alternatives tillstood themselves ).

Niets van dit alles is van de ene op de andere dag gebeurd. Web Merchant test dit programma nu al meer dan een jaar. "Onze ontwerpinspanningen zijn nog nooit zo zinvol geweest", zegt Rajiv Mojia, Dell Consumer Product Applications Manager. "Door een iets andere benadering te gebruiken en opties aan te bieden die passen bij het unieke profiel van Dell, konden we de nieuwe kanalen benutten door middel van een breed aanbod van webmarketingtools. Het stelt ons bedrijf in staat om op het web aanwezig te zijn."